Selamat Datang Ke Hideout Ku:

Ini merupakan tester blog seo ku. Apa2 seo terkini akan diletakkan di dalam blog ini. Kepada sesiapa merasa dirinya newbie seperti diriku, rajin2 la jenguk blog ini yer.

Kita belajar sesama sendiri.

Monday, July 14, 2008

Belajar SEO: Findings

Hari nih dapat la ku simpulkan daripada analisis yang ku lihat pada blog2 otai lain.. rata2 nya submit blog masing untuk capai top rank berdasarkan pada senarai yg ku dapat kumpul hari nih:
1. Submit url masing2 ke dalam blog directory ( ada yg send byk, ada yg send sikit jek)
2. Send ke Ezine article
3. Send ke Youtube
4. Send ke web iklan free ( lagi banyak lagi menaikkan rank kot )
5. Yang penting blog di optimize dengan seo properly mcm Meta Tag, Alt image, using Strong untuk keywords Belajar SEO
6. Send comment and letak url blog sendiri pada post2 yang berkaitan dengan SEO.

heheh apa lagi ..sesiapa yang rajin nak buat.. apa tunggu lagi ..buat la sekarang.. aku nak cuba gak ..tapi no idea la .. byk keje pulak kat ofis nih .. :P tak pe .. at least aku tau serba sedikit jadik lah..

Apa2 pun.. Register kat Wang Cyber pun aku belum buat lagi.. hehehe.. biasala Newbie suka jadik Tester je ..menyibuk je tau.

Emmm apa2 pun aku nak cuba senarai kat atas nih.. nak tengok rank aku naik ke idak...Jangan Surrender terlalu awal..wpun dah lewat dah skrg nih..tinggal esok je lagi.. :P

No comments:

Related Articles by Categories:



Widget by Hoctro